
Нейромаркетинг - 1 МК маг.
Прикладна дисципліна, що
знаходиться на стику таких галузей як
психологія, нейронауки та теорія комунікації. Становить новий методологічний
підхід до комунікації. Охоплює дослідження споживчої поведінки (когнітивні та
емоційні реакції) та вибору із застосуванням
інструментарію нейронаук. В даному курсі розглядаються поняття нейрокомунікаційних технологій та технологій уваги як нової точки відліку у новій економіці. Ключовими
завданнями є аналіз та прогнозування вибору, прийняття тих чи інших рішень та подальшої поведінки аудиторії. Особлива увага приділяється
питанню мимовільних реакцій аудиторії на стимули: символи, зображення, текст,
кольори, аудіосигнали тощо. Курс має прикладний
характер із опануванням конкретних технік.