Загальне
- Для студентів, що з поважних причин не можуть бути присутні на семінарі або з технічних причин не можуть брати участь в обговоренні, допускається варіант письмової відповіді. В такій ситуації необхідно відповісти на одне з питань семінару, обов'язково використавши джерела, передбачені для підготовки до семінару у програмі. Обсяг письмової відповіді не має перевищувати 1,5 сторінки (TNR12, A4).
Ці письмові роботи надсилати виключно на адресу mvi.kvyu@clouds.iir.edu.ua, вказувати у темі листа назву дисципліни, групу та номер семінару (наприклад, ЗПР2г3сем) Семестровий контроль - залік, отож протягом семестру можна отримати до 100 балів й, таким чином, закрити фінальну оцінку.
Оцінка за семестр складається з підсумкової оцінки за роботу на семінарах (до 60 балів) та оцінки за письмову роботу (до 40 балів). За успішне виконання додаткових умов письмової роботи можна отримати додаткові бали.
Залік обов'язково складають студенти, які протягом суместру отримали від 40 до 59 балів.
Студенти, які отримали протягом семестру до 39 балів включно, отримують підсумкову оцінку "незараховано" й одразу йдуть на перескладання.
Кінцевий термін подання роботи - 15 листопада, 15:00 за Києвом. Роботи надсилати виключно тут, у Мудлі (завантажуєте у *.ppt, *.pptx або *.pdf)
Презентація джерела передбачає опрацювання будь-якого джерела зі списку запропонованих: уважне знайомство, визначення теоретичних засад та основних аргументів. Презентацію слід оформлювати письмово, у вигляді класичної презентації із окремими слайдами (формат .ppt, *.pptx або .pdf). У презентації має відображатися:
1) наукова проблема, яку вирішував автор;
2) теорії/концепції, на яких грунтував свої аргументи автор;
3) аргументи автора;
4) критична оцінка аргументів (не висновків) автора.
Оцінка за подану роботу варіюється від 1 (роботу подано, але вона не відповідає вимогам) до 40 (у повному обсязі виконано всі 4 пункти завдання, робота чітко структурована, лаконічна та написана із дотриманням наукового стилю) балів.
Додаткові бали можуть виставлятися, якщо другий пункт завдання доповнено чітким позиціюванням обраної для опрацювання роботи в структурі наукових досліджень відповідної наукової проблеми: а) на чиїх роботах автор будував своє дослідження (незалежно від характеру критичного ставлення до попередників — погоджувався з їх аргументами\концепціями чи ні), б) які саме елементи досліджень попередників включено у дослідження, як їх розвинуто, які аргументи попередників було спростовано; б) у яких наукових роботах, що вийшли після, було якісно розвинуто аргументи автора та/або спростовано їх.
Джерела:
-
Tsygankov, A. (2019). Russia's foreign policy: change and continuity in national identity. - London: Rowman & Littlefield. - Chs.1, 7, 8.
-
Кіктенко В. (2016). Сучасна модель російсько-китайських відносин: асиметричне стратегічне партнерство, Східний світ, №2-3. – cc. 24-36.
-
Götz, E. & Merlen, C.-R. (2019). Russia and the question of world order, European Politics and Society, Vol. 20(2). - pp. 133-153.
-
Omelicheva, M., & Zubytska, L. (2016). An Unending Quest for Russia's Place in the World, New Perspectives, Vol. 24(1). - pp. 19-52.
-
Makarychev, A. (2017). Russia’s Engagement With Asia Pacifc: International Socialization, Multipolarity and Regionalism, Rising Powers Quarterly, Vol.2(1). - pp. 105-119.
-
Kanet, R. (2011). From the “New World Order” to “Resetting Relations”: Two Decades of US-Russian Relations, In “Russian Foreign Policy in the 21st Century”, Ed. by R. Kanet. - N.Y.: Palgrave Macmillan. - pp. 204-227.
-
Lewis, D. (2020). Russia’s New Authoritarianism: Putin And The Politics Of Order. - Edinburgh: Edinburgh University Press. - Ch.8.
-