МОДУЛЬ: "Казка як інструмент первинної соціалізації"
Обрати країну чи конкретний етнос та на підставі аналізу казок визначити:
1. Образ добра (людина/тварина/потойбічна сила/інше; велике/мале/не зазначається; наказує/радить/охороняє/інше…).
2. Образ зла (людина/тварина/потойбічна сила/інше; велике/мале/не зазначається; вбиває/обманює/інше…).
3. Як перемогти зло (вбити/обманути/ігнорувати/перевиховати…).
4. Головний герой (чоловік/жінка; старий/молодий; розумний/сильний/спритний….) 1-3 основні риси які допомагають йому досягти омріяного.
5. Чоловічі образи (які риси позиціонуються як позитивні, а які як негативні, гендерна роль, ціль життя…).
6. Жіночі образи (опис зовнішності (є/ні), які риси позиціонуються як позитивні, а які як негативні, гендерна роль, ціль життя…).
7. Модель родини, сила зв’язків у родині, стосунки з родичами/родини героя не має в сюжеті чи ця лінія не суттєва.
8. Чи присутня модель соціальної ієрархії? сильна/слабка/відсутня.
9. Друзі (є/ні), хто: людина/тварина/потойбічна сила/інше…
10. Які зв’язки тісніші родинні чи суспільні?
11. Чи є приклад жертовності заради спільного блага?
12. Яка модель нав’язується: колективізм чи індивідуалізм?
Зробити висновки щодо результатів дослідження.
Роботу оформити у вигляді презентації, формати PPT чи PDF.