МОДУЛЬ: "Казка як інструмент первинної соціалізації"

Обрати країну чи конкретний етнос та на підставі аналізу казок визначити:

1.     Образ добра (людина/тварина/потойбічна сила/інше; велике/мале/не зазначається; наказує/радить/охороняє/інше…).

2.     Образ зла (людина/тварина/потойбічна сила/інше; велике/мале/не зазначається; вбиває/обманює/інше…).

3.     Як перемогти зло (вбити/обманути/ігнорувати/перевиховати…).

4.     Головний герой (чоловік/жінка; старий/молодий; розумний/сильний/спритний….) 1-3 основні риси які допомагають йому досягти омріяного.

5.     Чоловічі образи (які риси позиціонуються як позитивні, а які як негативні, гендерна роль, ціль життя…).

6.     Жіночі образи (опис зовнішності (є/ні), які риси позиціонуються як позитивні, а які як негативні, гендерна роль, ціль життя…).

7.     Модель родини, сила зв’язків у родині, стосунки з родичами/родини героя не має в сюжеті чи ця лінія не суттєва.

8.     Чи присутня модель соціальної ієрархії? сильна/слабка/відсутня.

9.     Друзі (є/ні), хто: людина/тварина/потойбічна сила/інше

10. Які зв’язки тісніші родинні чи суспільні?

11. Чи є приклад жертовності заради спільного блага?

12. Яка модель нав’язується: колективізм чи індивідуалізм?

Зробити висновки щодо результатів дослідження.

Роботу оформити у вигляді презентації, формати PPT чи PDF.