ТЕМА 7. НАЦІОНАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ ДЕРЖАВ У ПРОЦЕСІ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ ЕЛЕКТРОННОГО УРЯДУВАННЯ
КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ:
1. Яких результатів при просуванні стратегії електронного уряду вдалося досягти країнам?
2. Які основні проблеми існують в країнах на шляху впровадження е-уряду?
3. Хто є першопрохідцями у галузі електронного перепису населення та в чому полягає основна її ідея?
4. Охарактеризуйте основні аспекти стратегічного курсу побудови електронного уряду, що були викладені у Білій книзі у 1997. В чому полягає головна ідея плану Блера?
5. Охарактеризуйте показники, за якими Естонія досягла найбільших успіхів порівняно з іншими країнами ЄС.
6. Біометричний паспорт.
7. «Відкрита система управління Каталонії».
8. Яка з карликових держав за рейтингом ООН за рівнем розвитку електронного уряду зайняла лідируючу позицію?
9. Основні завдання та функції Управління Електронного уряду США.
10. Загальні принципи стратегії уряду США в галузі ІТ.
11. Які компоненти електронного уряду США є системоутворюючими?
12. Охарактеризуйте переваги е-уряду для США на федеральному рівні.
13. Проаналізуйте законодавство США в галузі е-урядування.
14. Електронні петиції в США, як засіб залучення громадян до управління державою.
15. Електронне голосування в США.
16. Охарактеризуйте основні шляхи та галузі співпраці Канади з іншими країнами світу у галузі е-урядування.
17. Охарактеризуйте проект «e-Mexico».
18. Програма зменшення цифрового розриву Мексики.
19. Співпраця Бразилії і розвинутих країн світу в галузі ІКТ і електронного врядування.
20. В чому полягає проблема електронного врядування в Індії?
21. Етапи розвитку е-уряду Південної Кореї.
22. Комп’ютерні мережі відповідно до плану «Національної магістралі комп’ютерної мережі».
23. Напрямки проекту «Кібер-Корея ХХI століття».
24. Електронні послуги онлайн-сервісів у Кореї.
25. Суть поняття «цифрова демократія».
26. Впровадження проекту «Електронна Японія».
27. Нове формулювання стратегії «Електронної Японії».
28. Принципи отримання статусу наймогутнішої ІТ-держави.
ОБГОВОРЕННЯ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ДОПОВІДЕЙ І ПРЕЗЕНТАЦІЙ СТУДЕНТІВ