Розмір шрифту
A-
A
A+
Колір сайту
R
A
A
A
Бокова панель
Введіть ваш запит на пошук
Наразі ви використовуєте гостьовий доступ (
Увійти
)
Перейти до головного вмісту
Міжнародна медійна аналітика (1 маг МЖ)
На головну
Курси
Міжнародні комунікації
Кафедра міжнародних медіакомунікацій та комунікативних технологій
2 семестр 2024-2025 н.р.
ММА
Структура за темами
Загальне
Новини
Форум
Залік
Завдання
Робоча програма навчальної дисципліни
Файл
Руйнування свободи медіа в Росії: інтерактивна таблиця
URL (веб-посилання)
Модуль 1: Д.Золотухін. Підготовка до інтерв"ю з медіаекспертом
Завдання
ШІ та аналітика у медіа
URL (веб-посилання)
Медіа та вибори в США 2024
URL (веб-посилання)
Вступ. Тема 1. Міжнародна медійна аналітика як професійна діяльність. Концептуальні засади професійної діяльності у царині міжнародної медійної аналітики. Аналітична робота журналіста-міжнародника
Тема 2. Лекція: Формування баз даних
Тема 3. Лекція 3 - 4: Інструменти фактчекінгу
Тема 4. Лекція 5 - 6: Журналістські розслідування як різновид аналітичної журналістики. OSINT-технології та їх застосуванні у медійній практиці
Тема 5: Лекція 7: Журналістика даних недоступний
Тема 6. Лекція 8: Провідні аналітичні жанри у міжнародній журналістиці та їх застосування у медіа різних типів недоступний
Тема 7. Лекція 9: структура аналітичного тексту недоступний
На головну
Календар
Розділи курсу
Загальне
Вступ. Тема 1. Міжнародна медійна аналітика як професійна діяльність. Концептуальні засади професійної діяльності у царині міжнародної медійної аналітики. Аналітична робота журналіста-міжнародника
Тема 2. Лекція: Формування баз даних
Тема 3. Лекція 3 - 4: Інструменти фактчекінгу
Тема 4. Лекція 5 - 6: Журналістські розслідування як різновид аналітичної журналістики. OSINT-технології та їх застосуванні у медійній практиці