Модуль 1. Країна. 21 березня 2023

Завдання виконується в групах по 4 особи

1. Кожна група обирає 1 країну:

- Німеччина

- Польща

- Велика Британія

- Угорщина

- Литва

-Туреччина

2. Охарактеризувти 2-сторонні відносини обраної країни із Україною за складовими шестикутника державного бренду Симона Анхольта (політична / економічна / культурна / інформаційна складова) за період незалежності України

3. Показати як ці відносини впливали на сприйняття компонентів бренду обраної країни в Україні та України в обраній країні

4. Дослідити динаміку зміни ставлення в обраній країні до України та в Україні до обраної країни

5. Запропонувати шляхи (приводи + комунікаційний супровід) для покращення ставлення (сприйняття) України до бренду обраної країни і навпаки

Результати дослідження представити у вигляді презентації на семінарі. Текст доповіді (і презентацію) завантажити в Мудл.

Максимум  - 40 балів.

Критерії оцінювання:

31-40 балів - тема розкрита повністю, розкрито всі пункті плану, зроблено власні оригінальні висновки

21-30 балів - тема розкрита не повністю, не проаналізовано всі складові бренду держави та їх вплив на сприйняття громадськістю іншої країни

11-20 балів - розкрито не всі пункти завдання, не зроблено висновків

1-10 балів - зміст роботи (відповіді) не відповідає завданню

0 - робота не представлена