Модуль 1. Країна. 21 березня 2023
Завдання виконується в групах по 4 особи
1. Кожна група обирає 1 країну:
- Німеччина
- Польща
- Велика Британія
- Угорщина
- Литва
-Туреччина
2. Охарактеризувти 2-сторонні відносини обраної країни із Україною за складовими шестикутника державного бренду Симона Анхольта (політична / економічна / культурна / інформаційна складова) за період незалежності України
3. Показати як ці відносини впливали на сприйняття компонентів бренду обраної країни в Україні та України в обраній країні
4. Дослідити динаміку зміни ставлення в обраній країні до України та в Україні до обраної країни
5. Запропонувати шляхи (приводи + комунікаційний супровід) для покращення ставлення (сприйняття) України до бренду обраної країни і навпаки
Результати дослідження представити у вигляді презентації на семінарі. Текст доповіді (і презентацію) завантажити в Мудл.
Максимум - 40 балів.
Критерії оцінювання:
31-40 балів - тема розкрита повністю, розкрито всі пункті плану, зроблено власні оригінальні висновки
21-30 балів - тема розкрита не повністю, не проаналізовано всі складові бренду держави та їх вплив на сприйняття громадськістю іншої країни
11-20 балів - розкрито не всі пункти завдання, не зроблено висновків
1-10 балів - зміст роботи (відповіді) не відповідає завданню
0 - робота не представлена