Індивідуальна робота_порівняння ком.стратегій

Обрати для порівняння 2 корпорації.

Перша – із списку найбільших металургійних підприємств світу - https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_steel_producers

Друга - із списку найбільших паливноенергетичних підприємств світу - https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_largest_oil_and_gas_companies_by_revenue

або

перша - із списку найбільших агрохолдигів світу - https://lindeal.com/rating/top-15-agrarnykh-selskokhozyajstvennykh-kompanij-mira-rejting-luchshikh-agrokholdingov

друга - із списку найбільших хімічних підприємств світу - https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_largest_chemical_producers

Не повторюватись!!!

Завдання.

Сьогодні в світі актуалізувались питання подолання бідності, голоду, доступу до життєво необхідних ресурсів, води, забезпечення якості освіти, медичних послуг, повітря тощо. Це знайшло відображення в програмних документах і діяльності міжнародних організацій. Програмні рішення ООН стали дорожніми картами для трансформації діяльності великих корпорацій, діяльність яких не завжди відповідає високим цілям стійкого розвитку. До таких «брудних» відносяться підприємства енергетичного сектору, металургії, хімічна галузь та сільське господарство. 

Водночас вони намагаються укріплювати свої ринкові, фінансові, репутаційні позиції, декларуючи "високу місію" турборти про навколишнє середовище і запроваджуючи спеціальні програми. Важливо, що вони не тільки реалізують такі проекти, а й комунікують про них, що має створити позитивне інформативне поле навкого діяльності "брудного" підприємства та допомогти досягти поставлений глобальних цілей.

Ваша задача порівняти комунікаційні стратегії 2-х "брудних" підприємств, зокрема проекти, спрямовані на захист довкілля, оскільки діяльність «брудних» підприємств наносить максимальної шкоди саме довкіллю. Ваша робота має містити такі елементи:

0.      Вступ. Обрати 2 підприємства для порівняння та обґрунтувати свій вибір.

1.      «Брудне» підприємство 1

a.       Коротка характеристика «брудного» підприємства із наведеного вище списку

b.      В чому полягає його «забруднення», яку шкоду спричиняє дана компанія

c.       Загальна характеристика стратегії пом’якшення негативного впливу «брудного» підприємства

d.      Навести приклади 2-3 конкретних проектів, що були впроваджені (або впроваджуються) для пом’якшення негативного впливу

e.       На прикладі одного за наведених проектів визначити: загальну ціль проекту / ПР-ціль проекту / основний месадж / цільові аудиторії / ПР-канали (традиційні медіа, соціальні мережі тощо), технології, інструменти / залучені лідери думок) / ефективність комунікацій щодо проекту

f.       Охарактеризувати інформаційне поле навколо діяльності «брудного» підприємства

2.      «Брудне» підприємство 2

a.       Коротка характеристика «брудного» підприємства із наведеного вище списку

b.      В чому полягає його «забруднення», яку шкоду спричиняє дана компанія

c.       Загальна характеристика стратегії пом’якшення негативного впливу «брудного» підприємства

d.      Навести приклади 2-3 конкретних проектів, що були впроваджені (або впроваджуються) для пом’якшення негативного впливу

e.       На прикладі одного за наведених проектів визначити: загальну ціль проекту / ПР-ціль проекту / основний месадж / цільові аудиторії / ПР-канали (традиційні медіа, соціальні мережі тощо), технології, інструменти / залучені лідери думок) / ефективність комунікацій щодо проекту

f.       Охарактеризувати інформаційне поле навколо діяльності «брудного» підприємства

3.      Висновки. Зробити висновки про особливості комунікацій обраних 2-х «брудних» підприємств, показати спільне і відмінне в комунікаціях і інформаційному полі навколо аналізованих підприємств. Що, на Вашу думку, є критерієм успішності комунікацій в обох випадках.

4.      Ітогова порівняльна таблиця по основних параметрах комунійкацій обраних підприємств.

5.      Список використаних джерел.

 

Критерії оцінювання

1.      Повнота розкриття теми (40%)

2.      Дотримання визначеної структури роботи (30%)

3.      Наявність власних аргументованих висновків (30%)


Роботу завантажити в Мудл до 3.12.2023