Мета, завдання та очікувані результати
Мета дисципліни - надання майбутнім міжнародникам ґрунтовних знань та вмінь щодо теоретичних та прикладних аспектів технологій брендінгу держави у системі міжнародних відносин, ознайомлення з особливостями реалізації брендінгових стратегій території.
Завдання – набуття студентами необхідних методичних та методологічних знань і практичних навичок застосування існуючих у світі технологій брендінгу у практичній PR-діяльності.
В результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
- сутність основних понять брендінгу, відмінність брендінгу від споріднених видів діяльності;
- парадигму теоретичних концепцій тенденцій розвитку технологій брендінгу;
- специфіку брендінгвих стратегій та практичних програм;
- методологію досліджень при розробці брендінгових стратегій;
- методи та методику розробки брендінгових стратегій;
- практику реалізації брендінгових стратегій на державному, зовнішньополітичному та корпоративному рівнях;
- показники ефективності брендінгових комунікацій на національному та міжнародному рівнях реалізації кампанії;
- національну практику формування бренду України у системі міжнародних відносин;
- правові та нормативні акти, що регулюють діяльність відповідних державних органів при здійсненні бренд-комунікацій;
- національні особливості реалізації стратегії державного брендінгу в різних країнах світу.
вміти:
- вивчати та аналізувати іміджеву інформацію країн світу та окремих територій;
- визначати та формувати оптимальній стратегії бренду території;
- формувати оптимальні моделі комунікативної взаємодії з визначеними зовнішніми та внутрішніми цільовими аудиторіями;
- визначати оптимальні комунікативні канали поширення позиціонованої інформації про Україну чи про окремі області, міста;
- готувати та поширювати іміджеві матеріали в рамках реалізації стратегії територіального брендінгу;
- готувати інформацію для спеціалізованого веб-сайту, присвяченому просуванню позитивного міжнародного іміджу території;
- організовувати та здійснювати оцінку ефективності комунікативних заходів в рамках брендінгових кампаній;
- формувати бюджет комунікативної кампанії та окремих її складових;
- на основі моніторингу оцінки ефективності здійснювати поточне корегування досягнення/недосягнення проміжних цілей бренд-кампанії.