Мета, завдання та очікувані результати

Мета дисципліни - надання майбутнім міжнародникам ґрунтовних знань та вмінь щодо теоретичних та прикладних аспектів технологій брендінгу держави у системі міжнародних відносин, ознайомлення з особливостями реалізації брендінгових стратегій території.

Завдання – набуття студентами необхідних методичних та методологічних знань і практичних навичок застосування існуючих у світі технологій брендінгу у практичній PR-діяльності.

В результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

знати:

- сутність основних понять брендінгу, відмінність брендінгу від споріднених видів діяльності;

- парадигму теоретичних концепцій тенденцій розвитку технологій брендінгу;

- специфіку брендінгвих стратегій та практичних програм;

- методологію досліджень при розробці брендінгових стратегій;

- методи та методику розробки брендінгових стратегій;

- практику реалізації брендінгових стратегій на державному, зовнішньополітичному та корпоративному рівнях;

- показники ефективності брендінгових комунікацій на національному та міжнародному рівнях реалізації кампанії;

- національну практику формування бренду України у системі міжнародних відносин;

- правові та нормативні акти, що регулюють діяльність відповідних державних органів при здійсненні бренд-комунікацій;

- національні особливості реалізації стратегії державного брендінгу в різних країнах світу.

вміти:

-        вивчати та аналізувати іміджеву інформацію країн світу та окремих територій;

-        визначати та формувати оптимальній стратегії бренду території;

-        формувати оптимальні моделі комунікативної взаємодії з визначеними зовнішніми та внутрішніми цільовими аудиторіями;

-        визначати оптимальні комунікативні канали поширення позиціонованої інформації про Україну чи про окремі області, міста;

-        готувати та поширювати іміджеві матеріали в рамках реалізації стратегії територіального брендінгу;

-        готувати інформацію для спеціалізованого веб-сайту, присвяченому просуванню позитивного міжнародного іміджу території;

-        організовувати та здійснювати оцінку ефективності комунікативних заходів в рамках брендінгових кампаній;

-        формувати бюджет комунікативної кампанії та окремих її складових;

-        на основі моніторингу оцінки ефективності здійснювати поточне корегування досягнення/недосягнення проміжних цілей бренд-кампанії.


Остання зміна: вівторок, 11 квітня 2023, 20:47