06_07. Довіра та прозорість в PR (4 год.)
1. Довіра, соціальний капітал, довірчі відносини, типи довіри
Питання до дискусії
1. TrustBarometer 2023 (https://www.edelman.com/trust/2023/trust-barometer)
- Тренди комунікацій за останні 20 років згідно із дослідженням. Які події визначити ці тренди комунікацій
- Як комунікаційні виклики позначились на ПР-комунікаціях
- Як результати дослідження можна використовувати для реалізації ПР-кампаній
- Чому змінюється / коливається рівень довіри до медіа/уряду/бізнесу/НДО. Як це позначається при реалізації пр-кампаній
2. Інтерв’ю видатних піарників (див. в додатку)
Показати як питання довіри і прозорості в комунікаціях визначали класики ПР
3. Ознайомитися із публікаціями, що розкривають теми довіри та прозорості на спеціалізованому порталі https://www.prweek.com/
4. Порівняти як тема довіри та прозорості розкривається в українському сегменті на прикладі ресурсів: propr.com.ua; mmr.ua; sostav.ua. Продемонструвати на прикладах.
5. Кейс. Визначити в чому полягають особливости комунікацій, формування прозорості та довіри в діяльності міжнародних організацій на прикладі МВФ (документ - в додатку)
6. Transparency report обраної організації. Охарактеризувати специфіку організації, структуру і зміст звіту прозорості