06_07. Довіра та прозорість в PR (4 год.)

1. Довіра, соціальний капітал, довірчі відносини, типи довіри

2. Прозорість: поняття, типологія
3. Зв’язок «довіра – прозорість»
4. Великі корпоративні скандали
5. Організаційні бар’єри прозорості
6. PR-експерти про Trust&Transparency
7. Матриця «довіра – прозорість»
8. Transparency report


Питання до дискусії

1. TrustBarometer 2023 (https://www.edelman.com/trust/2023/trust-barometer)

-          Тренди комунікацій за останні 20 років згідно із дослідженням. Які події визначити ці тренди комунікацій

-          Як комунікаційні виклики позначились на ПР-комунікаціях

-          Як результати дослідження можна використовувати для реалізації ПР-кампаній

-        Чому змінюється / коливається рівень довіри до медіа/уряду/бізнесу/НДО. Як це позначається при реалізації пр-кампаній

2. Інтерв’ю видатних піарників (див. в додатку)

Показати як питання довіри і прозорості в комунікаціях визначали класики ПР

3. Ознайомитися із публікаціями, що розкривають теми довіри та прозорості на спеціалізованому порталі https://www.prweek.com/

4. Порівняти як тема довіри та прозорості розкривається в українському сегменті на прикладі ресурсів: propr.com.ua; mmr.ua; sostav.ua. Продемонструвати на прикладах.

5. Кейс. Визначити в чому полягають особливости комунікацій, формування прозорості та довіри в діяльності міжнародних організацій на прикладі МВФ (документ - в додатку)

6. Transparency report
обраної організації. Охарактеризувати специфіку організації, структуру і зміст звіту прозорості

Остання зміна: п'ятниця, 3 листопада 2023, 08:32