Анотація навчальної дисципліни

Навчальна дисципліна “Державний брендінг" є складовою освітньої програми підготовки фахівців за освітньо-кваліфікаційним рівнем «бакалавр» і викладається у ІІ семестрі IV курсу.

Курс складається з двох змістових модулів. Перший присвячений теоретичним положенням функціонування бренду. Розглядаються передумови та історія становлення брендів, структура бренду, способи створення та комунікативні інструменти просування бренду. Другий – безпосередньо механізму та методиці впровадження ідеї територіального брендінгу в світі. Розглядаються методики та підходи реалізації політики бренду територій на рівні країни, області (регіону), міста, міждержавного утворення. Вивчається можливість запозичення успішного досвіду державного брендінгу країн світу для України.

Завершується дисципліна –  заліком.

Остання зміна: четвер, 19 березня 2020, 09:52