Рекомендована література (основна)

1. Шевченко О.В. Державний брендінг в міжнародних відносинах: Навчальний посібник /
Шевченко О.В. – К.: ІМВ, 2011. – 185 с.
2. Simon Anholt The Good Country Equation: How We Can Repair the World in One Generation
- Berrett-Koehler Publishers, 2020. – 272 p.
3. Simon Anholt Places: Identity, Image and Reputation - https://www.twirpx.com/file/2157784/
4. Teemu Moilanen, Seppo RainistoHow to Brand Nations, Cities and Destinations: A Planning
Book for Place Branding. – https://www.pdfdrive.com/how-to-brand-nations-cities-anddestinations-a-planning-book-for-place-branding-e157077019.html
5. Marc Fetscherin Nation Branding -
https://www.researchgate.net/publication/200166326_Nation_Branding
6. Nation Branding: CountrySpecificEvaluation -
http://www.culturaldiplomacy.org/culturaldiplomacynews/content/pdf/Cultural_Diplomacy_Out
look_Report_2011_-_04-01.pdf
7. Kerry Kilduf, Julia M. Núñez Tabales Country Branding and its effect on the consumer in the
global market -
https://www.researchgate.net/publication/301944725_Country_Branding_and_its_effect_on_the
_consumer_in_the_global_market
8. Ovidiu I Moisescu Country Branding: Conceptualization and Review -
https://www.academia.edu/17218192/Country_Branding_Conceptualization_and_Review
9. K. Vitálišová, Vaňová A., K. Borsekova Place marketing -
https://www.researchgate.net/publication/322356781_Place_marketing
10. Бренд України: 30 років Незалежності! - https://strategi.com.ua/stvorennia-brendu-ukrainy30-rokiv-nezalezhnosti
Остання зміна: вівторок, 11 квітня 2023, 20:43