Семінар. Довіра і прозорість

1.     Edelman Trust Barometer 2024 - https://www.edelman.com/sites/g/files/aatuss191/files/2024-02/2024%20Edelman%20Trust%20Barometer%20Global%20Report_FINAL.pdf

a.      Охарактеризувати еволюцію актуальних тем «довіри в комунікаціях» (по роках). Показати які які саме виклики довіри були визначені в кожен рік та глобальні події визначали виклики довіри в  ПР-комунікаціях (згідно із дослідженням) за останні 10-15 років. 

Наприклад, у звіті Edelman за 2020 рік йдеться, що після безпрецедентного року глобального болю, втрат та невизначеності, 2020 рік ознаменувався «епідемією дезінформації та широко поширеної недовіри до громадських інститутів та лідерів у всьому світі». Дослідження показало, що громадська довіра до соціальних інститутів — які Edelman визначає як уряд, бізнес, неурядові організації (НУО) та ЗМІ — ще більше підірвалася з 2019 року через пандемію COVID-19, глобальний протест проти расової несправедливості та зростаючу недовіру. Згідно з Edelman, результати показали «нову еру інформаційного банкрутства та екосистему довіри, нездатну протистояти їй». Звіт показав, що більшість людей тепер покладаються здебільшого на своїх роботодавців за точну інформацію та довіряють бізнесу більше, ніж уряду та ЗМІ. Довіра до уряду впала після COVID-19. Згідно з дослідженням, у першій половині 2020 року уряд завоював значну довіру громадськості та був визнаний найбільш відповідним інститутом для боротьби з пандемією COVID-19. Після проведення початкового дослідження у квітні компанія пізніше виявила, що до травня 2020 року довіра людей до уряду ослабла. У міру того, як довіра до уряду зменшилася, довіра до бізнесу зросла на два пункти. Як зазначає Edelman, зараз бізнесу довіряють більше, ніж уряду у 18 із досліджених країн. Також було виявлено, що бізнес був єдиним інститутом, який вважався одночасно компетентним та етичним, цьому сприяло швидке поширення вакцини та поворот до нових методів роботи. Крім того, 76% респондентів заявили, що вони більше довіряють своїм роботодавцям.

b.     Чому обрані такі соціальні інститутції для вивчення довіри до них

c.      Як ці дані можна використовувати в комунікаціях

 

2. Як поняття "довіри і прозорості" визначають видатні піарники сучасності, зокрема, Емануіл Ичівіджан, Енджела Буонокорі, Пітер Деберцені, Курт Стокер, Роджер Болтон, Хелен Островски, Алан МАркс, Черстер Бургер, Джон Іовата). Інтерв'ю з ними можна знайти у вкладці "Матеріал до Теми 3".

Також проаналізуйте як розглядають поняття "довіри і прозорості" сучасні зірубіжні та вітчизняні експерти з видання prweek.com, detector.media та mmr.ua


3.     Trust & Transparency міжнародних організацій на прикладі МВФ (посібник можна знайти у вкладці "Матеріали до Теми 3")

4.     Transparency Reports (що просять розкривати, що розкривають, чому,

a.      Google

b.     IT (Twitter, MicroSoft, AT&T, Aplle, FaceBook, WikiMedia …Hubr)

c.      Audit (KPMG,

 

5.     Гра “Матриця «прозорість – довіра»

a.      Обрати організацію, де ви зараз працюєте / працювали / стажувались, коротко охарактеризувати специфіку її діяльності

b.     Визначити 1-2 зацікавлених сторін для аналізу «прозорість – довіра»

c.      Для визначених стейкхолдерів оцінити стосунки «прозорість – довіра» (A-B-C-D) та зазначити критерії/показники за якими ви зробили такий висновок

d.     Зробити висновок про можливі дії щодо виходу в квадрат D



Остання зміна: вівторок, 24 вересня 2024, 15:26