Лекція 1_2020

Завдання для самостійної роботи. 5 год.:

 

·        За асортиментом у газетному кіоску (назви, типи, формати, типажність) проаналізувати відповідність вітчизняного газетно-журнального ринку світовим тенденціям розвитку друкованих медіа (Формат наукового есе: до 3 стор.)

·        Мильтон Дж. О свободе печати (Ареопагетика) / История печати: Антология: Т. І. М.: Аспект Пресс, 2002. - С. 764. Порівняння тодішнього стану у сфері публічності у Англії XVII століття із нинішньою ситуацією у сфері українських медіа: невже є спільне?

·        Ознайомитися із історією становлення та сьогоденням одного із провідних друкованих видань України журнального типу.

 

Контрольні запитання та завдання:

 

1.     Охарактеризувати основні тенденції розвитку світового ринку друкованих медіа.

2.     «Ареопагитика» Джона Мільтона та її вплив на розвиток ідей свободи преси у Європейських країнах.

3.     Основні етапи становлення системи друкованих медіа у Європі.

4.     Маршал Маклюєн про вплив друкарства на формування національних держав («Галактика Гутенберга»).

5.     Особливості газетно-журнального ринку України.

 

Рекомендована література:

 

1.     Даниленко С.І. Громадянський вимір комунікаційної революції: Модернізація суспільних комунікацій від друкарського верстата до соціальних мереж. Монографія. – К.: ІМВ. – 2010. – 310 с.

2.     История печати: Антология: Т.І. – М.: Аспект Пресс, 2002. – 419 с.

3.     Мак-Люен М. Галактика Гутенберга: Становлення людини друкованої книги. – 2-е вид., перероб. / Пер. з англ. А.А. Галушки, В.І. Постнікова. – К.: Ніка-Центр, 2008. – 392 с.

4.     Європейські комунікації: Монографія / Макаренко Є.А., Ожеван М.А., Рижков М.М. та ін. – К.: Центр вільної преси, 2007. – 536 с.

 


Клацніть Лекція 1_ 2020.docx для перегляду файлу