Семінар. Особливості рекламної діяльності компаній на ринках країн і регіонів світу
Етап налаштування
Графік семінару з 5 етапамиПропустити до поточних задач
- Етап налаштуванняПоточний етап
- Інформація про завдання Семінар створено. Будь ласка, зачекайте поки він перейде в наступний етап.
- Етап здачі робіт
- Етап оцінювання
- Етап оцінювання оцінок
- Закрито
Завдання «Культурні відмінності в міжнародній комерційній рекламі»
1. Обрати ТНК
2. Обрати продукт/товар, який просувається на ринках різних країн світу
3. Проаналізувати культурні, релігійні, мовні, ціннісні особливості реклами для різних країн і регіонів світу (на 1 ТНК може бути така кількість студентів, скільки культурно-відмінних рекламних стратегій буде представлено, тобто 1 студент=1 реклама, що має унікальні культурні відмінності конкретної країни)
4. Виступ підгрупи: демонстрація рекламних роликів +аналіз, визначення причин ефективності / неефективності