Семінар. Особливості рекламної діяльності компаній на ринках країн і регіонів світу

Етап налаштування

Графік семінару з 5 етапамиПропустити до поточних задач
Етап налаштування
Поточний етап
  • Інформація про завдання Семінар створено. Будь ласка, зачекайте поки він перейде в наступний етап.
Етап здачі робіт
Етап оцінювання
Етап оцінювання оцінок
Закрито
Опис

                                                                 Завдання «Культурні відмінності в міжнародній комерційній рекламі»

1.  Обрати ТНК

2.  Обрати продукт/товар, який просувається на ринках різних країн світу

3.  Проаналізувати культурні, релігійні, мовні, ціннісні особливості реклами для різних країн і регіонів світу (на 1 ТНК може бути така кількість студентів, скільки культурно-відмінних рекламних стратегій буде представлено, тобто 1 студент=1 реклама, що має унікальні культурні відмінності конкретної країни)

4.  Виступ підгрупи: демонстрація рекламних роликів +аналіз, визначення причин ефективності / неефективності