Корпоративні комунікації: сучасні виклики та проблеми
У посібнику систематизовано викладено найбільш важливі проблеми спеціального курсу «Репутаційний менеджмент», зокрема акцент зроблено на особливостях формування та управління репутацією як складним соціальним феноменом, що відіграє критично важливе значення для успішного функціонування будь-якої системи - компанії, міста або держави. Розглядаються теоретико-методологічні засади репутації, наведено огляд основних теоретичних підходів до її формування, досліджено практичний вимір репутаційного менеджменту на основі всесвітньовідомої методики Інституту Репутації (Reputation Institute) – світового лідера у сфері репутаційного аудиту та консалтингу. Належну увагу приділено супутнім для репутаційного менеджменту поняттям ідентичності, бренду, іміджу та комунікацій у контексті репутації, як корпоративної, так і державної.
Видання розраховане на студентів спеціальності «міжнародна інформація» та тих, хто цікавиться репутацією, корпоративними комунікаціями та зв’язками з громадськістю.