Розмір шрифту
A-
A
A+
Колір сайту
R
A
A
A
Бокова панель
Введіть ваш запит на пошук
Наразі ви використовуєте гостьовий доступ (
Увійти
)
Перейти до головного вмісту
Міжкультурні комунікації
На головну
Курси
Міжнародні комунікації
Кафедра міжнародної інформації
1 семестр
Міжкульт.ком.
Загальне
Програма дисципліни
Програма дисципліни
Клацніть
ОК 6 Міжкультурні комунікації 2024.docx
для перегляду файлу
Попередня діяльність
◄ Новини
Перейти до...
Перейти до...
Новини
Аналіз відео з дослідженням міжкультурних відмінностей
Семінар. Базові категорії культури. міжнародна практика міжкультурних комунікацій: case study
Порівняння культур за Г.Хофстеде.
Семінар. Зовнішня культурна політика. Культурна дипломатія
Практична робота. Аналіз європейського міжкультурного проекту «Культурні маршрути»
Дискусія на тему "Діалог чи зіткнення цивілізацій? Теорії, концепції, аналітика, практика, моделі"а"
Аналіз сучасного культурного конфлікту
Семінар. Особливості рекламної діяльності компаній на ринках країн і регіонів світу
Модульна контрольна робота
Питання до іспиту з дисципліни «Міжкультурні комунікації»
Письмова екзаменаційна робота
Підсумок роботи за семестр за 60-бальною шкалою (із додаванням коефіцієнту)
Наступна діяльність
Аналіз відео з дослідженням міжкультурних відмінностей ►
На головну
Календар
Розділи курсу
Загальне
ВСТУП. ТЕМА 1. КОМУНІКАТИВНИЙ ВИМІР ТЕОРІЇ І ПРАКТИКИ МІЖКУЛЬТУРНИХ КОМУНІКАЦІЙ. ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ МІЖКУЛЬТУРНИХ КОМУНІКАЦІЙ. ДИНАМІКА КУЛЬТУРИ
ТЕМА 2. БАЗОВІ КАТЕГОРІЇ КУЛЬТУРИ. МІЖНАРОДНА ПРАКТИКА МІЖКУЛЬТУРНИХ КОМУНІКАЦІЙ: CASE STUDY
ТЕМА 3. СПРИЙНЯТТЯ КУЛЬТУРНИХ ВІДМІННОСТЕЙ У ПРОЦЕСІ МІЖКУЛЬТУРНОЇ ВЗАЄМОДІЇ. ПРАКТИКА МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ І ЗАСВОЄННЯ ЧУЖОЇ КУЛЬТУРИ. ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
ТЕМА 4.МІЖКУЛЬТУРНА ВЗАЄМОДІЯ У СУЧАСНИХ МІЖНАРОДНИХ ВІДНОСИНАХ. МІЖНАРОДНИЙ КУЛЬТУРНИЙ ОБМІН. ГЛОБАЛЬНІ, РЕГІОНАЛЬНІ І НАЦІОНАЛЬНІ СТРАТЕГІЇ МІЖКУЛЬТУРНОГО СПІВРОБІТНИЦТВА. ЗОВНІШНЯ КУЛЬТУРНА ПОЛІТИКА. КУЛЬТУРНА ДИПЛОМАТІЯ
Модульна контрольна робота № 1
ТЕМА 5. КРОСКУЛЬТУРНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ. КРОСКУЛЬТУРНА ПОВЕДІНКА У БІЗНЕСІ. ВПЛИВ КУЛЬТУРНОГО ЧИННИКА НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ. КУЛЬТУРНІ ОСОБЛИВОСТІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КОМПАНІЙ НА РИНКАХ КРАЇН І РЕГІОНІВ СВІТУ.
Модульна контрольна робота 2
Іспит з дисципліни "Міжкультурні комунікації"